sâmbătă, 6 iulie 2013

Cateva motive pentru care o sa scriu pe acest blog

Asa cum scrie si in titlul acestui articol, voi scrie despre cateva motive pentru care gasesc oportun sa adun si sa ofer informatii despre statiunea si locurile de cazarea in Hajduszoboszlo. In functie de ce doresti poti sa gasesti tot ce vrei, cu conditia sa ai informatia inca inainte de-a ajuge in statiune, informatie de mai multe optiuni de cazare, deoarece odata ajunsi e greu sa colindati locul inainte de-a putea alege. Mai bine e sa alegi cateva optiuni preliminare inca dinainte sa ajungi si in Hajduszoboszlo doar sa vezi cele alese si sa optezi pentru ce-i mai potrivit. Inca de acum 4 ani am venit in 3 din sezoanele de vara. Cand am venit prima data imi doream un concediu frumos undeva afara dar care sa nu fie prea scump. Am auzit in ultimii ani despre aceasta frumoasa statiune si am decis ca trebuie sa vin sa vad. Am purces la drum impreuna cu familia mea compusa la acea vreme din sotia Cami si una din fetite, pe nume Andreea, plus un nepot al meu si un prieten pe care l-am luat cu noi si pentru a ne duce cu masina. Am fost foarte placut surpinsi atat despre statiune in sine cat si despre oameni care servesc la diversele terase de ziua si de seara, locurile de cazare, preturi la cazare, mancare si tot ce tine de vacanta ca si sentiment trait. Chiria am ales-o in strada la cineva care astepta intr-o parcare. A fost ieftina dar ca si conditie undeva de la mediu in sus. Desi am stat doar 5 zile, am decis ca in urmatorul an sa revin si sa stau mai mult. Am revenit doar cu sotia si am stat 15 zile, zile care au fost super faine. A doua oara am cautat pe net informatii despre cazare si am gasit la un baiat Zoli, om foarte de treaba si am stat intr-un apartament destul de ok la un pret bun. 2 camere, bucatarie, baie, tv, complet utilat, aprox. 30 euro pe noapte. Ne-a placut atat de mult incat m-am gandit chiar sa ma mut aici. Deoarece munca mea se desfasoara de acasa, muncind pe net, ma gandesc inca si la ora asta sa ma mut si sa traiesc undeva unde oamenii traiesc sentinemnte asemanatoare celor din vacante, Si cred ca o sa fac asta, fie in Hajdu fie in alta statiune, fie o sa fac inconjurul lumii in foarte multe statiuni. Anul trecut n-am reusit sa ma rup si sa pun deoparte suficient cat sa fac un concediu si astfel anul asta e doar al 3-lea. Aceste randuri si acest blog il deschid chiar din Hajduszoboszlo, din cel de-al 3-lea concediu, al 4-lea an de cand am venit prima data. Acum al 3-lea concediu petrecut aici am stat 17 nopti in 2 locuri, deoarece cu greu am putut de-acasa sa decidem un loc, fiindca doream la casa cu curte interioara si daca se poate sa fim singuri in curte. E greu de gasit asa ceva aici deoarece marea majoritate a spatiilor de cazare sunt pentru grupuri mai mari sau apartamente in case. Orice loc intr-o curte este exploatat astfel incat greu gasesti doar 2 camere cu bucatarie la o casa cu curte si conditii, plus pret bun. Asa ca am stat primele 2 zile la Zoli, baiatul roman foarte de treaba, dupa care tot el ne-a gasit la o curte la cineva, undeva in partea din spate aveam spatiu de curte exclusiv al nostru, loc de gratar si piscina pentru fetita cea mare. Acum ... dupa aceste 3 concedii in Hajduszoboszlo eu am anumite experiente care pot fi utile altora si e unul din motivele pentru care deschid acest blog si scriu pe el. In fiecare din concedii am facut poze, am colindat toata statiunea, avem anumite informatii si ne-am gandit sa scriem si sa postam imagini despre statiune, poze de-ale noastre, sa scriem despre alte lucruri care pot fi utile pentru cei care cauta sa petreaca un concediu placut si cauta cazare in Hajduszoboszlo . Asa ca cu voia voastra si a celui de Sus, voi continuua sa scriu si sa postez imagini. Sper sa foloseasca la cat mai multi. Toate bune. Nick Olah John.