sâmbătă, 6 iulie 2013

Poze cu o parte din curtea in care am stat in statiunea Hajduszoboszlo

Poze cu casa unde am inchiriat un apartament cu 2camere, bucatarie si baie complet utilate. Partea de curte aferenta portiunii apartamentului a fost total in folosinta noastra. Am putut sa avem spatiu mai mult decat suficient pentru joaca la Andreea, pentru piscina ei, pentru plaja si la cerere, in acest pret, am avut la dispozitie un gratar/grill pentru 2 seri. Pe o noapte de cazare am iesit undeva la 30 euro pe apartament cu totul inclus, pret destul de ok la conditiile avute. Pretul l-am negociat cu ajutorul lui Zoli, avand in vedere ca am stat acolo 2 saptamani. Pretul cerut de proprietari era de 40 de euro pe noapte, pret care il plateau in general doar cei care veneau pe 2, 3 zile sau in weekend pentru cazare in statiunea Hajduszoboszlo si nu pe perioada mare. Posibil sa se gaseasca si conditii mai bune la un astfel de pret, dar noi am fost foarte multumiti de tot ce ni s-a oferit in acest pret. Data viitoare o sa mai incercam si alte variante dar se poate sa revenim tot aici.







Daca va intereseaza cazare la Hajduszoboszlo va recomand sa cautati in formularul de rezervare din partea de sus a pagini.