luni, 15 iulie 2013

Urmeaza sa mai plec intr-un mic concediu

Avand in vedere un cumul de circumstante, alaturi de dorinta mea de-a merge tot mai des in Hajdu, se poate in scurt timp sa mergem iar in concediu la Hajduszoboszlo impreuna cu sotia, fetitele si se poate sa mai vina inca o familie cu care ne intelegem foarte bine.Avem de gand sa luam pulsul tot mai des cu locul in ideea de-a ne muta acolo o vreme si de ce nu o vreme cat mai lunga. Cum am mai scris intr-un articol anterior, noi lucram de-acasa, pe net, si nu suntem limitati la vre-o zona geografica in ce priveste venitul necesr unui trai cat de cat ok. Pentru mine ar conta foarte mult ca impreuna cu noi sa mai fie inca o familie daca ar fi sa ne mutam in Hajduszoboszlo. Am de gand sa caut o solutie de-a trai in locuri frumoase si de-am asuma din punct de vedere financiar asta. In prezent in Romania ne descurcam binisor cu venitul actual, dar in alte tari in functie de costul chiriei poate sa fie cam putin. Apoi unul din lucrurile asupra carora mai am de lucrat este a-mi convinge sotia ca este bine pentru noi toti sa traim si sa ne asumam o viata noua, acolo unde ne place si daca asta conteaza, atunci merita sa luptam sa ne permitem asta. Am de gand sa aiu legatura cu o agentie de imobiliare din zona sa vad ce casa sau apartament pot inchiria pe termen lung. Despre cazare pe perioada in care vom sta in Hajduszoboszlo anul asta, am de gand sa cautam ori prin Zoli ori sa merg direct la anumite locatii pe care deja le stiu si unde as putea gasi chirie pe cateva zile la conditii si la pret bun. daca ar fi sa stam in aceasi casa ma gandesc sa facem cumva sa inchiriem acelasi apartament la curte si sa stam impreuna cu familia cu care se poate sa mergem, in sensul ca spatiu de cazare este destul de suficient si locul din curte la fel. Multumesc lui Dumnezeu pentru toate aceste oportunitati si cred din toata inima mea ca bunatatea lui pentru mine este sa traiesc o viata de multe stele acolo unde imi doresc si impreuna cu un anumit fel de oameni ca impartasire de viata. Va doresc tutror tot ce-i mai bun pentru viata voastra. Dumnezeu ne iubeste fffffff mult. Urmariti in continuare blogul cazare Hajduszoboszlo pentru a vedea noutatile si pentru a gasi cat mai multe detalii cu privire la statiunea Hajduszoboszlo din Ungaria.