marți, 14 iulie 2015

2014 in Hajduszoboszlo

Anul 2014 a fost un an in care desi am fost in Hajduszoboszlo nu am postat nimic pe blog. Revin acum si sper ca anul asta sa postez mai multe articole. In 2014 am stat cateva zile in "Hajdu Camping" la o casuta de 4 persoane cu confort. A costat aproximativ 6.000 Ft. plus taxa de statiune de 450 Ft./noapte. Pret in total aproximativ 20 - 25 euro pe noapte in functie de cursul valutar si nr de persoane adulte care vor plati taxa de statiune. Prima poza este cu casuta din camping unde am stat primele zile din 2014.

O alta locatie in care am fost cazati la Hajduszoboszlo in 2014 a fost in casa de vacanta a fratelui pastor baptist Adin Pop din Cluj. Un om cumsecade care ne-a lasat sa stam la dansul 5 zile la un pret aproape nesemnficativ.Acolo intentionam sa luam chirie pe termen lung in ideea de-a ne muta aici o vreme de minim 6 - 12 luni, Cum Camy a fost insarcinata am decis sa amanam mutarea noastra in Hajdu pana in 2015 dupa nastere. Mai jos sunt poze cu casa cu terasa din Ady Endre unde am stat 5 zile.