vineri, 17 iulie 2015

2015 in Hajduszoboszlo Ungaria

Anul asta noi am venit cu trenul in Hajduszoboszlo si suntem aici din 3 iulie. Am avut tren personal din Baia Mare pana la Debrecen direct, care a facut 4 ore si jumatate iar de la Debrecen am prins in aprox. 3 minute un intercity cu care in alte 15 minute eram am ajus in Hajduszoboszlo. In Hajdu exista taxi -uri care cu 1.000 Ft te duc oriunde vrei tu dintr-un colt in altul al orasului. Cu un taxi in alte 10 minute eram in camping unde am gasit cazare libera la casuta cu confort pentru aproximativ 25 euro 2 adulti si 3 copii pana in 6 ani. Fiind foarte multe rezervari in camping si cum noi n-am rezervat, am gasit doar cate 3, 4 zile liber la o anumita casuta si asrfel am fost nevoiti sa schimbam casuta de vre-o 3 ori in 12 zile. Apoi am gasit o camera la o casa mare unde am avut la comun sufrageria, bucataria si baia si unde am platit pana in 21, adica inca 8 zile, timp in care noi cautam chirie pe termen lung. Intentionez sa obtin cetatenia maghiara si apoi e posibil sa ne mutam cu totul aici. Vrem pentru inceput sa ne stabilim aici in Ungaria o vreme de minim 6 luni, cu posibilitatea de-a raman mai mult in functie de mai multi factori si de cum ne vom acomoda cu fetitele noastre, deoarece de la anul viitor Andreea ar trebuie sa inceapa scoala. Voi mai scrie despre "ce si cum aici in Hajduszoboszlo" in zilele care urmeaza. Mai jos sunt 4 poze de la casa unde stam acum si unde e posibil sa luam pe termen lung,