miercuri, 22 iulie 2015

Am intrat intr-o noua casa

De ieri am intrat intr-o noua casa unde vom sta 4 zile si e posibil ca de saptamana asta sa intram intr-un apartament pe termen lung. Azi am vazut un apartament pe termen lung de inchiriat si e posibil sa ne mutam acolo o vreme de minim 6 luni. Acum stam la o familie de romani pe strada Böszörményi si ei mai au un apartament in centru pe care se poate sa-l inchiriem pe termen lung. Din ce am inteles noi aici in Hajdúszoboszló sunt si romani care au afaceri cu cazare care au succes. Am intalnit si pe cineva care are aici un hotel cu cateva zeci de camere si are angajati inclusiv romani care raspund in romana la receptie. Gazdele la care suntem acum cazati au si ei o afacere cu camere de inchiriat si la casa unde suntem noi cazati sunt 9 camere care sunt pline cu turisti in aceasta perioada. ne bate si pe noi putin gandul sa vedem ca pe o posibilitate o astfel de afacere la care investitia ar fi sa gasim case mari care sa le inchiriem cu intelegerea de-a le subinchiria mai apoi. Pentru noi o astfel de posibilitate ar fi interesanta din perspectiva faptului ca noi stim sa facem promovare online.
Mai jos sunt cteva poze cu casa unde stam acum. Noi avem o camera cu baie si avem sufrageria si bucataria la comun. O sa revin si cu alte postari zilele urmatoare.

Alte detalii legate de cazare Hajduszoboszlo gasiti in articolele scrise recent.