vineri, 31 iulie 2015

De la 10 euro pe persoana pe noapte

In Hajduszoboszlo in majoritatea perioadelor din an, fie ca este plin sezon fie in intersezon, poti gasi cazare la standard acceptabil incepand de la 10 euro pentru o persoana / noapte. La acest pret de regula se merge pe a fi minim 2 persoane si locuiesti fie intr-o camera de apartament impreuna cu altii, fie in camere de pensiuni sau case de oaspeti. La pretul de 10 euro pe noapte poti sa ai baie in camera sau poti avea baie si bucatarie comuna cu cei care mai locuiesc in acea casa sau apartament. Noi in ultimii ani am stat cazati in Hajduszoboszlo in peste 10 locatii diferite si in majoritatea am putut gati fara probleme iesind foarte ieftin pe vacanta. Cand am fost impreuna cu copii am stat in apartament sau camere in care am platit 30 - 40 euro pe noapte si am avut atat baie cat si bucatarie utilata. Am stat si in camping la casuta cu confort in sensul de 4 paturi, baie si bucatarie la pret de aproximativ 35 euro pe noapte casuta, la casute fara confort cu frigider dar bucatarie si baie la comun afara, asta la pretul de aproximativ 23 euro pe noapte pe casuta. Cea mai buna cazare am avut-o a fost la cineva care avea camere cu baie / dus, cu 2 paturi, TV, wifi, frigider totul la doar 20 euro pe noapte iar bucataria era la comun cu inca 2, 3 familii. Acea unitate de cazare mi-a placut mult nu doar datorita pretului ci si deoarece era foarte curat, bucataria utilata, avea terasa cu umbra si gazdele erau romani foarte primitori si de treaba. Mai jos o poza cu teresa de la casa care anul asta mi-a placut aici in Hajduszoboszlo si care la un pret de aproximativ 10 euro pe persoana / zi poate sa fie si pentru voi o buna gazda pe perioada vacantei sau weekendului petrecut in Hajdu.