vineri, 7 august 2015

Poze din seara asta In Hajduszoboszlo

In seara asta am iesit cu fetele la plimbare prin zona de restaurante / terase din Hajduszoboszlo si am facut cateva poze. Sunt facute cu iphone 4, nu sunt cele mai reusite dar am zis ca si daca nu-s tocmai "profi" tot incarc aici cateva poze. In prima poza este o caleasca in care urmeaza sa urce un client. Sunt cateva astfel de trasuri cu cai si birjarii sunt costumati in haine traditionale maghiare.
 Una din foarte multele terase in Hajduszoboszlo unde seara se mananca si se bea la preturi aproape ca in Romania. O cafea buna in jur de 350 Ft. aproximativ 5 Lei. Un cola la jumate de litru costa 520 Ft. la terasa si in Lei este aproximativ 7,5 Lei. O prajitura buna costa 350 Ft., aproximativ 5 Lei. Noi am gasit ceva limonada foarte delicoasa, care e recomandata ca fiind facuta de casa si care din ce-am vazut eu in pahar are din abundenta lamaie, lima, portocala, multa frunza de menta si multa gheata. Un jumate de litru costa cam 7,5 Lei. O pizza medie intre 17 Lei si 35 lei in functie de sortiment.

 In zonele cu restaurante si terase sunt foarte multi turisti iesiti la distractie. Pe marginea strazilor si a cailor de acces spre restaurante, spre zona hotelurilor din centru, sunt tot felul de cantareti ambulanti care canta in general in engleza, dar si in maghiara. Am vazut dansatori de step, un baiat si 3 fete care dansau uimitor. Am vazut in alte seri un mingicar, un baiat de cam 25 de ani care facea cu mingea pe cap si picoare de te ametea. Sunt cunoscutii indieni care canta, danseaza si vand suveniruri, e un pictor care picteaza pentru 7 euro picturi instant cu vopsea din spray. Sunt anumite biciclete cu 4 roti de inchiriat in care intra pana la 4 persoane din care la cele cu pedale pot pedala 2 persoane. Sunt si un gen de biciclete care sunt motorizate si la care pretul pe ora sau pe 30 de minute este mai mare decat la cele cu pedale. Nu am poze de la toate acestea dar voi pune in zilele care urmeaza. Doamne Ajuta!