marți, 25 august 2015

Vin cel putin 5 zile de aproximativ 30 grade

De azi a inceput sa se incalzeasca iar in Hajduszoboszlo si asta se vede peste tot. Dupa cum am scris si in titlul acestei postari, potrivit prognozei de pe yahoo weather, vin cateva zile de caldura si vom avea un sfarsit de august foarte bun aici in statiunea Hajduszoboszlo. Turistii ies iar seara pe strazi, ies la terase, la restaurante, in locurile unde se poate asculta muzica de strada, in locurile unde in general se tin astfel manifestari. Desi seara incepe sa se raceasca mai devreme decat acum 2, 3 saptamani cand eram in toiul verii, totusi inca se poate sta la pantalon si maneca scurta pana tarziu spre miezul noptii. Noi cu fetele am iesit si in seara asta si am stat pana pe la 23 ora Ungarei afara in pantalon scurti si desi se simtea putina racoare toti am concluzionat ca inca este super ok ca timp pe acest sfarsit de august 2015. De cand am scris ultimul articol pe acest blog a fost o seara in care aici a fost demonstratie de drifting de unde mai jos punem 3 poze facute la lumina de la iluminatul publi deoarece blitul de la iphone 4 e destul de nesemnificativ pentru a face poze clare. In Hajduszoboszlo sunt aproape seara de seara anumite manifestari si chiar ai ce sa faci cand esti aici in concediu. Au fost concursuri de strongmen, am vazut cursuri de camioane cateva zile la rand, au fost ceva seri in care se lansau zeci de baloane incredibil de frumos colorate. Au fost seri de muzica live atat in strandul de vara cat si in parcul sfantul Istvan, aproape zilnic fiind anuntate manifestari pentru turistii veniti in zona. Asa ca cei care vreti si puteti sa veniti, sunteti asteptati de localnici, de organizatori cu tot soiul de manifestari. Vom reveni cu noi articole zilele urmatoare, pana atunci va dorim toate cele bune si Doamne Ajuta la toti!